Siirry pääsisältöön

Tekstit

Näytetään tunnisteella Joulukortti merkityt tekstit.

Hyvää joulua! Rokotuksilla, joulukuoro ja paimennusta

Hyvää joulua meidän poppoolta! Ja hyvää uutta vuotta ja toivotaan tervettä sellaista!  Täytyy myöhemmin käydä tavoitteet läpi, vaikka tästä tulikin ns välivuosi ja kisat jäi kisaamatta. Kivoimpana koiramenona ehkä kevään tollauskoulutus viikonloppu. Olen tämän vuoden kuulunut myös tolleriyhdistyksen hallitukseen. Muutamia webinaareja myös kuunnellut. Ja alkuvuodesta käytiin koiratanssissa, sitten ehti vähän hakuilla ym.  Aiempia kuulumisia :  20.12.2025 käytiin Gavan&Tofun kanssa moikkaamassa Shantia ja Emmiä Lopella . Brunssin jälkeen paimenet pääsi lampaille. Gava oli vähän tottelematon ja maahanmeno käskyt toimi tokalla tai kolmannella. Tehtiin vähän ajoa, missä paristi meni eri suuntaan kuin käskin. Ja vähän vapaata kuljetusta, mutta siinä meinasi puskea lampaat mun ohi eli oli liian lähellä. Muutaman kerran meni liian lähelle ja lampaat lähti eri suuntiin.  Tofu tuli viereiselle aitaukselle mukaan. Alkumatkasta meinasi huudella, kun innostui koirista ja lamp...