Bordercollie
FI AVA FI AVA-H BH RTK1 RTK2 PPR1 PAIM1 Ravlundha Lady "Gava" sekä
novascotiannoutajat
FI JVA FI MVA HK1 BH RTK1 TK1 Siipiveikon Vahva Vainu "Nova" ja Burning Red's Dude Where is my Duck "Tofu"

10.6.2014

Tokokoekuvat Ruutista

Sahaajankadun tokokokeessa oli kuvannut Serafima Stabrova osallistujia. Kiva oli meistäkin saada toisen kameralla otetut kuvat yllätyksenä!

"Tässä pitää muistaa istua"

"Joka kisa mamma menee juoruamaan vieraiden tai tuttujen kanssa"
"Joskus on ajatuksissaan, kun käsketään maahan voi tajuta sen pidemmällä viiveellä. Tosi äkkiä ne närkästyy ja käskee uudestaan!"
"Kuumalla ottaa voimille nousta maasta heti ekalla käskyllä!"
"Tää se vois olla, mutta pitää tarkistaa muutkin"
"Oikean kapulan tunnistaa viimestään mamman ilmeestä!"
"Joskus menee pupupöksyyn ja ei uskallakaan tehdä sitä, mitä ennen. Kokeessa kävi niin. Sain rohkeutta kannustuksesta ja mamma taputti mulle."
"Ohjattu oli lälly, koska meillä on ihan samanlaiset kapulat kotonakin."
"On hyvä tehdä vika liike/kehä hyvin niin mammalle jää hyvä mieli. Joskus on kiva paistella ja ottaa 10."
"Mamma sanoi, että mä olin 3/4 sijalla. Mutta mä sanoin, että kuvassakin näkyy, että olin eka. (1,2,3) Se ei usko, että 2-tuloksella voi voittaa 1-tuloksen."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!